مشتریان عزیز لطفا جهت استفاده صحیح و بهینه از خدمات فروشگاه گشنیز به موارد زیر توجه فرمایید:

ورود و عضویت کاربران محترم به سایت گشنیز جهت ثبت سفارش، خرید کالا و سایر خدمات فروشگاه گشنیز به معنای آگاهی کامل کاربر از نحوه استفاده از خدمات و سرویس ها و پذیرفتن شرایط و قوانین می باشد.توجه داشته باشید که خرید از فروشگاه گشنیز از هر روشی و در هر زمان مشمول این قوانین می باشد.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج در این صفحه جایگزین توافق های قبلی است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه گشنیز منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گشنیز  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

لغو سفارش و عودت وجه

لغو سفارش و عودت وجه تا قبل از ارسال سفارش برای مشتری امکان پذیر بوده و تمام مبلغ ارسالی بدون کم و کاست به شماره کارتی که واریز از طریق آن انجام شده برگشت داده خواهد شد. در صورتی که سفارش ارسال شود و به دست مشتری رسیده باشد با توجه به نو گروه کالایی و تماس با کارشناسان بخش فروش امکان برگشت کالا و خدمات توسط کارشناسان به مشتری اطلاع رسانی میگردد. لازم به توضیح است در صورت باز شدن بسته بندی هزینه بسته بندی، پردازش و ارسال از فاکتور کسر می گردد.